راه اندازی یک استارتاپ موفق و پولساز!

استارتاپ‌ها، بیزینس‌هایی هستند که در مراحل اولیه خود قرار دارند و در حال توسعه مدل تجاری خود هستند. این شرکت‌ها معمولاً بودجه کمی برای ادامه مراحل بعدی ندارند. در نتیجه، در ابتدا، تمرکز آن‌ها بیشتر بر روی تولید حداقل محصول یا ارائه خدمات قابل استفاده به بازار است. بنابراین، بنیانگذاران در زمان راه‌اندازی یک استارتاپ، […]

هوش مصنوعی در تبلیغات

هوش مصنوعی (AI) در سال‌های اخیر به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است و تاثیر قابل توجهی در علم بازاریابی داشته است. این پیشرفت‌ها، تغییراتی مهم در صنعت بازاریابی را به همراه داشته است. با وجود پیشرفت‌های فعلی، همچنان انتظار می‌رود که روز به روز به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم. هوش مصنوعی موضوعی بسیار […]

تبلیغات محتوایی

تولید محتوا و بازاریابی محتوا دو مفهوم کلیدی در حوزه بازاریابی دیجیتال هستند. در این مقاله، به تفاوت بین این دو مفهوم و روش‌های مختلف آن‌ها بپردازیم. تولید محتوا به فرآیند ایجاد و تهیه محتوا برای استفاده در تبلیغات و تبلیغات محتوایی می‌پردازد. این محتوا می‌تواند مقالات، ویدئوها، نوشته‌ها، تصاویر و سایر اشکال محتوایی باشد […]

قابلیت ShopNow در اینستاگرام

این روزها، گوشی‌های هوشمند تغییرات زیادی در فرآیند خرید ما ایجاد کرده‌اند و اینستاگرام نیز با بیش از 800 میلیون کاربر، تغییراتی جدید را در برندها و فروشگاه‌های معتبر به ارمغان آورده است. این قابلیت جدید تاکنون در کشورهایی مانند انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آلمان، استرالیا، برزیل، کانادا و اسپانیا برای برندها و فروشگاه‌های معتبر در […]

کسب مهارت – شرط ورود به بازار کار

اگر به عنوان یک بازاریاب قصد ورود به بازار کار دیجیتال مارکتینگ را دارید و نگران شروع کردن و کسب اطلاعات و مهارت‌های لازم هستید، دغدغه‌های شما بسیار موجه است. با این حال، خبر خوبی که باید بدانید این است که تقاضای جهانی برای بازاریابان با مهارت‌های دیجیتال در حال افزایش قابل توجهی است. بنابراین، […]

تکنیک های موثر در برندسازی موفق

تکنیک های موثر در برندسازی موفق برندسازی و تبلیغات موثر همبستگی قوی با یکدیگر دارند. برندسازی موجب ایجاد شناخت، تمایز و اعتماد به برند می‌شود، در حالی که تبلیغات موثر این شناخت و تمایز را به مشتریان انتقال می‌دهد و در نتیجه باعث افزایش فروش و موفقیت برند می‌شود. برای برندسازی موفق، می‌توان از تکنیک‌های […]

نقش برندسازی در تبلیغات

برندسازی یک فرایند است که در آن یک شرکت یا سازمان تلاش می‌کند تا هویت و شناخت قوی برای خود ایجاد کند تا در ذهن مشتریان و مخاطبان خود جایگاهی خاص برای خود ایجاد کند. و شامل مجموعه اقداماتی است که به منظور تعریف و ارتقای مفهوم و شناخت برند، ایجاد تمایز و ارزش بیشتر […]

مهارت فروش و بازاریابی

مهارت فروش و بازاریابی از جمله مهارت‌های بسیار مهم در هر سازمان و صنعتی است. فروش و بازاریابی به توانایی‌هایی اشاره دارد که برای جلب مشتریان جدید، حفظ مشتریان فعلی و افزایش فروش و درآمد سازمان بسیار حیاتی هستند. در فروش، مهارت‌های مذاکره، ارتباط برقرار کردن با مشتریان، تحلیل نیازها و ارائه محصولات و خدمات […]

چگونه در اینستاگرام تولید محتوا کنیم؟

اصلی‌ترین عامل برای داشتن یک پیج خوب در اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و باکیفیت است. تولید محتوا جذاب و باکیفیت برای بازاریابی پیج‌های اینستاگرام، برای افرادی که پیج‌های تجاری دارند و در حوزه بازاریابی مجازی فعالیت می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال، اگر شما یک پیج فروش لباس دارید، اما محتوای جذاب و […]